CASA VLAD


Situata la 100 de metri de plaja, pe partea stanga la intrarea in Vama Veche, Casa Vlad reprezinta o oaza de liniste si verdeata dotata cu camere spatioase si bai proprii. Pensiunea va ofera posibilitatea de a petrece un concediu minunat la malul marii, punandu-va la dispozitie un foisor cu gratar si o mini terasa dotata cu tv. 

Facilitati cazare: TV in living, internet wireless, se accepta animale, parcare, acces la bucatarie, terasa, foisor in curte, gratar/barbeque.
Facilitati camere: internet in camera, uscator de par, camere cu balcon, baie in camera.
Capacitate: 8 locuri in 4 camere

TARIFE 2017
120 ron / camera dubla matrimoniala

TEL: 0727 446 287 (Cristina)


Comentarii

  1. cazarea e vai de mama ei, la 120 lei cat a trebuit sa plătim fata de 90 cat era pe site nu aveai uscător de par... aia fiind cea mai mica problema... lenjeria arata de parca avea 20 de ani și spălată în scârbă. Baia era dotata cu cabina de dus era fără pereți astfel toată apa sarea prin toată Baia, wc chiuveta cos de gunoi. accesoriile din baie erau atât de bune încât atunci când am pus săpunul pe ele au căzut. evitați aceasta bătaie de joc

    RăspundețiȘtergere
  2. Am stat 5 zile a fost super ok , personalu super primitor , ca zona este ok ..la 50 de m de plaja , la partea de igiena nu am gasit nimic care sa nu fie in regula chiar mi-a placut abilitatea lor cand a trebuie sa eliberez camera la 12 si m-au lasat sa imi tin bagaju pana seara cand am avut trenu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Un sejur ok , am avut indoieli cu linistea pt ca se afla in apropiere de strada dar totul a fost bine , personalul este super primitor !

    RăspundețiȘtergere
  4. Jalnic probleme cu păianjeni peste tot zici va era gradina zoologică. Fără TV fara aer condiționat. Auzeam tot ce face fiecare a fost jalnic la 190 lei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara cabina de dus fara o perdea ceva la baie. Am vb să luam cazarea la 12 de la 12 sa făcut aproape 2.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare