Cazare LA CANAPELE Vama Veche






Situata in centrul statiunii , la 100m de mare, pensiunea La Canapele ofera : bar, pizzerie, restaurant cu specificul boem al zonei , iar la ultimul etaj e localizat minihotelul . Situate la etajul 2 cele 8 camere dispun de apa calda, TV , aer conditionat . 

Tarife
Camera dubla matrimoniala: 120 lei / zi (cursul sapt.)/ 150 lei / zi (weekend)
* Toate preturile sunt valabile pentru o singura noapte de cazare si sunt finale. 


Tel: 0724 238 063, 0722 565 462






Comentarii

  1. Preturile se maresc exact cand au stimatii domni de acolo chef; mie mi-au cerut 170 de RON/ noapte , am fost de acord, am rezervat 2 camere , NU mi s-a cerut niciun avans iar in seara sosirii m-au sunat sa imi spuna ca de fapt nu mai au decat o camera din cele doua. Nu recomand nimanui pentru ca sunt neseriosi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare